Σκέψεις ενός ιδιώτη, ιδιωτικές σκέψεις, από ιδιωτικό ημερολόγιο:

τι κρίμα να μην είμαι πιο γριά

Είμαι αρκετά γριά για να μπορώ να αποδράσω, πού; σε μια τέλεια, πολιτισμένη και νεοφασίζουσα χώρα της Ευρώπης

Πολύ νέα για να αντέξω  ως ντόπια ιθαγενής, ως φιλοξενούμενη δεύτερης κατηγορίας όλα αυτά τα επόμενα χρόνια μέχρι το θάνατο το συνεχές στρίμωγμα μου, στην ίδια μου τη χώρα

Αν ήμουν πιο γριά , δε θα είχα το άγχος πώς θα βιώσω όσα έρχονται, πώς θα τη βολέψω.

Να τη βολέψω, ατομικά, ατομιστικά, εγωκεντρικά

Να τη βολέψω, σε αυτή τη σταδιακή και ύπουλη μεταμόρφωση της χώρας

Σαν καθαρόαιμος απολιτικός ιδιώτης

Τώρα όμως τα πράγματα γίνονται τόσο ακραία που δε μπορώ να αποφύγω να ασχοληθώ

Κάτι ακούω για κατάρρευση της δημόσιας υγείας αλλά δε μπορώ να ασχοληθώ περισσότερο: συνήθως μιλούν για επαρχία και εγώ ευτυχώς μένω στην Αθήνα

Αλλά τις προάλλες άκουσα και για την Αθήνα, για λίστες αναμονής χειρουργείων για παιδιά .Αλλά τα δικά μου έχουν ήδη μεγαλώσει , σκέφτομαι ότι για μια ακόμα φορά «τη σκαπούλαρα»

Τη σκαπούλαρα και όταν ο πρώτος,νεογέννητος, είχε κοιμηθεί για πρώτη φορά πέντε ώρες συνεχιζόμενες μια μέρα πριν ξαναπάω στη δουλειά. Ήταν μια ευτυχής συγκυρία που με εμπόδισε να βιώσω από κοντά τι σημαίνει άδεια μητρότητας στον ιδιωτικό τομέα

Έπειτα, ναι! Πλήρωσα και πληρώνω για να μπουν στην τριτοβάθμια, αλλά τι , πάντα αυτό δε συνέβαινε , ακόμα και στα χρόνια μου. Ευτυχώς τα παιδιά είχαν μεγάλη διαφορά ηλικίας , δε συνέπεσαν τα έξοδα.Και ο μεγάλος πέρασε Αθήνα. Μπορεί και ο μικρός , αν είμαι τυχερή , να περάσει Αθήνα

 Ακούω, ακούω, ακούω: ακρίβεια, στενότητα, ξεπουλιέται ωστόσο άδικα μια κερδοφόρος ΛΑΡΚΟ, καταρρέει η δημοσία υγεία, στα γηρατειά μου θα τη σκαπουλάρω; κάτι γίνεται και σε κάποιο μέρος που λέγεται Σκουριές, καταστροφή ή επένδυση, τρέχα γύρευε, ο καθένας λέει τα δικά του

Λεηλασία της φύσης, ξεπούλημα σε κερδοσκόπους, αυτό θα μπορούσε να με αφορά περισσότερο: τις αγαπώ τις διακοπούλες μου

Όλα με μπερδεύουν και βαριέμαι να εμβαθύνω. Αλλά οι διακοπές ΟΧΙ!

Χρόνια τώρα δε μπορούσαμε να πάμε σε νησιά λόγω ακρίβειας. 

Το Πάσχα συνηθίζαμε να πηγαίνουμε σε βουνά και ποτάμια, αλλά τα διόδια αυξάνονται συνεχώς

Βρήκαμε μια λύση : Εύβοια ! κοντά, χωρίς πολλά διόδια, μοιάζει με νησί , έχει και βουνά και καταρράκτες η τέλεια λύση για να την ξανασκαπουλάρω !

 Κάηκε.

Το 21.

Δυο χρόνια αργότερα έμελε να γίνει το ίδιο και στη Δαδιά, στη Ροδόπη.

Αποκαλύφθηκαν  προηγούμενες άδειες εγκατάστασης ανεμογεννητριών, μιλούν με αγανάκτηση  για την περιθωριοποίηση των ανθρώπων που γνωρίζουν τον τόπο , όπως οι ρητινοπαραγωγοί , για την ανάθεση της ανάπλασης και αναδάσωσης σε εταιρείες

  Αλλά πάνω από όλα, ΕΓΩ έχω χάσει τη λύση μου για διακοπές!

Αν συνεχιστεί έτσι, θα μπορώ πάντα να τη σκαπουλάρω;

Είμαι πολύ γριά για να μπορώ να αποδράσω σε μια τέλεια πολιτισμένη και νεοφασίζουσα χώρα της Ευρώπης

Πολύ νέα για να αντέξω  ως ντόπια ιθαγενής,  ως φιλοξενούμενη, δεύτερης κατηγορίας στην ίδια μου τη χώρα, όλα αυτά τα επόμενα χρόνια το συνεχές στρίμωγμα

χχ/χχ/20χχ

ένας ιδιώτης

https://www.neakriti.gr/kriti/lasithi/2047286_manoysakis-epeigoysa-kaisariki-horis-anaisthisiologo-sto-nosokomeio-agioy

https://www.ieidiseis.gr/ygeia/248099/ellada-2024-3-000-paidia-se-lista-anamonis-gia-xeirourgeio-provlima-me-synepeies-gia-tin-ygeia-tous)

Βόρεια Εύβοια – Το Σχέδιο 2ο μέρος. «Πάρτυ Συνεργειών», english subs, North Evia, The Plan, part II

Σχολιάστε